Garden of Memories



Garden of Memories (GOM) yang bertemakan "Terpatri Memori Selamanya di Hati" telah diadakan khususnya bertujuan untuk meraikan Ustaz Taufik yang bakal bertukar ke tempat kerja yang baru. Majlis ini bertujuan sebagai penghargaan kepada ustaz serta sebagai salah satu cara dari kami warga IQRaC untuk menunjukkan kasih sayang kami kepada ayahanda Ustaz Taufik tercinta yang telah berkhidmat dengan bersungguh-sugguh untuk IQRaC.

Majlis bermula pada jam 9.30malam dengan gimik yang lain dari yang lain. GOM yang telah berlangsung pada 22 Februari 2009 (Ahad) telah dihadiri oleh seluruh warga IQRaC semester 1 dan juga semester 3. Sejurus kemasukan ustaz ke atas pentas, ustaz terus menyampaikan sajaknya yang begitu menusuk ke dalam hati setiap orang.

Majlis diteruskan dengan ucapan dari wakil setiap semester seterusnya dari ustaz sendiri dan kemudiannya upacara pemotongan kek oleh ustaz sebelum ditruskan dengan acara penyampaian hadiah dari wakil setiap semester. Majlis kemudiannya diserikan lagi dengan persembahan dari wakil semester dan sudah tentunya persembahan istimewa dari pelajar semester 3.

Majlis berakhir pada jam 11.35malam dan seterusnya semua pelajar beserta ustaz pergi ke dewan makan untuk menikmati jamuan.

"Syukran ya ustaz..Jasamu akan kami kenang selamanya. Janganlah ustaz berasa serik untuk terus memberi tunjuk ajar kepada kami."



EmoticonEmoticon